(?)

 (?)

Miloncirkel

Spiertraining op de Milon Cirkel

Spieren opbouwen gaat helaas langzamer dan conditie opbouwen. Maar als je spieren éénmaal opgebouwd zijn, kan je ze eenvoudig onderhouden door 1x per week een gerichte spiertraining te doen.

De meest toegankelijke, eenvoudige, veilige en efficiënte manier om spieren op te bouwen, is trainen op de Milon Cirkel.

Als je aan spiertraining doet, is het belangrijk dat je dit steeds doet in de juiste uitgangshouding en binnen de juiste bewegingsuitslag om blessures te voorkomen. Op de Milon toestellen worden deze zaken automatisch geregeld waardoor je nooit iets fout kan doen.

Als je aan spiertraining doet is het ook belangrijk om op de juiste intensiteit te trainen. Je moet je belasting steeds in kleine stapjes kunnen aanpassen. Je moet rekening houden met rustperiodes, trainingsopbouw, enz.. Op de Milon Cirkel begeleidt de instructeur je in verschillende trainingsfases van telkens drie maanden naar een gegarandeerd succes.

Het grootste voordeel van de Milon Cirkel is het eenvoudig toepassen van het principe van excentrisch trainen. We verhogen het gewicht in de fase dat je het gewicht weer tegen moet houden. Omdat je in die fase sterker bent, train je veel effectiever zonder dat het je extra moeite kost. Deze methode is de meest efficiënte manier om spieren snel op te bouwen en uniek op de Milon Cirkel.

 

Wil je het zelf ervaren? Vraag je gratis proeftraining aan bij Aad van Loon Sport.